Welkom op onze klantenservice pagina.


Verzending & bezorging

Boven de € 50,- rekenen wij geen verzendkosten in Nederland, daar onder kost het verzenden € 4,99.


Verzenden binnen Europa is kosteloos vanaf € 250,-, daar onder kost het verzenden € 6,75.


Je kunt jouw bestelling ook afhalen op onze bevestiging. Pakketten worden verzonden door PostNL en DHL.

Naast de artikelen staat de verwachte levertijd.


Artikelen die wij op voorraad hebben worden de volgende dag geleverd indien de bestelling voor 23:00 bij ons binnen is.


Privacy & Beveiliging

Wij hanteren de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Dat wil zeggen dat wij bewust beschermend omgaan met jouw gegevens.


Wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk.


Betalingen worden volledig beveiligd uitgevoerd in de omnikassa van de Rabobank of via Paypal.


Retouren & Problemen

Vervelend! Wat nu? Kijk hieronder voor het antwoord op jouw vraag, staat deze er niet tussen, neem dan contact met ons op.


Betaalmogelijkheden, prijzen & acties

Onze betaalmogelijkheden zijn:

• iDeal

• Minitix

• Visa

• Mastercard

• Paypal*

• Onder Rembours (betalen bij de postbode)

• Betalen bij afhalen op onze vestiging


Wij rekenen hier geen kosten voor, met uitzondering van Paypal*.


*Je kunt ook betalen met jouw Paypal account, in verband met de hoge transactiekosten hiervan en onze lage productprijzen, zijn wij genoodzaakt hier een vergoeding van € 4,95 voor te rekenen.

De weergegeven prijzen in de webshop zijn all-in. Dat wil zeggen:

• inclusief BTW

• inclusief verzendkosten (voor uitzonderingen zie de verzendkosten hierboven)

• inclusief betaalkosten*


m.u.v. betalen via Paypal, zie hiervoor ook de betaalmogelijkheden.


De kortingen die op de producten worden gegeven hanteren wij als standaard prijs. Mocht het een actie zijn, staat dit er altijd duidelijk bij vermeld.


Bestellingen volgen

Als je een account hebt aangemaakt, kun je de bestelling terugvinden in jouw gebruikersaccount. Als je geen account hebt kun je met de code die je hebt ontvangen bij jouw bestelling, de bestelling opzoeken bij mijn bestelling.

Wij verzenden via de email ook een Track & Trace code zodra jouw bestelling aangeboden is bij de pakketdienst. Heb je deze niet ontvangen? Neem even contact met ons op en we zoeken het voor je uit.


Wat vinden onze klanten van ons?

Wij vinden het belangrijk hoe onze klanten ons beoordelen, zo kunnen wij ons nog verder verbeteren in onze service en kwaliteit.

Daarom stellen wij het zeer op prijs als je een beoordeling over ons schrijft op het moment dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Je maak dan bovendien kans op € 50,- retour op jouw bestelling*!


*de voorwaarden hiervoor staan in een aparte email die je hierover ontvangt nadat je een bestelling hebt geplaatst.