Veelgestelde vragen

 

Op deze pagina vind je een antwoord op de meest gestelde vragen.

 

 
 
 

Zijn er verzendkosten?

Boven de € 50,- rekenen wij geen verzendkosten in Nederland, daar onder kost het verzenden € 4,99. Verzenden binnen Europa is kosteloos vanaf € 250,-, daar onder kost het verzenden € 6,75.

Verzending Europa:

 
  • België
  • Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland)
  • Duitsland
  • Engeland
  • Frankrijk (incl. Corsica en Monaco)
  • Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad)
  • Luxemburg
  • Oostenrijk
  • Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden)
  • Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden)
  • Zweden

 

Staat jouw land er niet tussen? Neem contact met ons op en wij zorgen voor een oplossing!

 

 

 

Hoe lang duurt het voor dat ik mijn bestelling ontvang?

Artikelen die wij op voorraad hebben worden de volgende dag geleverd indien de bestelling voor 23:00 bij ons binnen is.
Bestellingen die op maandag t/m vrijdag worden geplaatst, worden de volgende dag bezorgd.
Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op dinsdag bezorgd.

 

 

  

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Onze betaalmogelijkheden zijn:

  • iDeal
  • Minitix
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Bancontact
  • VPay
  • Paypal*
  • Onder Rembours (betalen bij de postbode)
  • Betalen bij afhalen op onze vestiging

 

Wij rekenen hier geen kosten voor.




 

 

 

Wat is de privacy policy?

Wij hanteren de Wet Bescherming Persoonsgegevens. 

Dat wil zeggen dat wij bewust beschermend omgaan met jouw gegevens. 

Betalingen worden volledig beveiligd uitgevoerd in de omnikassa van de Rabobank of Paypal

 

 

 

Wat voor prijzen zijn weergegeven in de webshop?

De weergegeven prijzen in de webshop zijn all-in, dat wil zeggen:

  • inclusief BTW
  • inclusief verzendkosten*
  • inclusief betaalkosten

 

*voor uitzonderingen zie de verzendkosten.

 

 

 

 

Wat vinden de klanten van deze webshop?

Bekijk hiervoor de beoordelingen.

 

 

 

Hoe kan ik een artikel retour sturen?

Meld je retour aan via deze link.

Je krijgt dan een retourlabel van ons toegestuurd.

 

Of kunt het pakket terugsturen naar:

Wifithermostaten.nl
Postbus 7005
6050 AA Maasbracht

Gebruik hierbij het retourformulier voor een zo snel mogelijke afwikkeling van het retourproces.

 


Als het kan graag in de originele verpakking. 

 

De retourtermijn is 55 dagen.

 

 

 

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling retour heb gestuurd?

Na controle sturen wij je een e-mail. Je ontvangt meteen jouw geld retour. (Dit kan enkele dagen duren afhankelijk van jouw bankinstelling)

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben,

dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

 

Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product,

onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.

Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt,

tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Wifithermostaten.nl bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,

dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

 

 

 

Mijn ontvangen bestelling is stuk, wat nu?

Dat vinden wij heel vervelend, neem contact met ons op en wij zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing. 
Eventueel sturen wij je meteen een nieuw artikel op, het defecte artikel dien je wel terug te sturen.

 

 

 

Ik weet niet hoe ik de thermostaat aan moet sluiten?

Heb je onze aansluittabellen al bekeken? Nog niet gelukt? Neem contact met ons op en we helpen je meteen verder.

 

 

 

Ik heb een klacht.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden,
mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,
dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk